گراف¬هایی که با طیفشان مشخص می¬شوند

پایان نامه
چکیده

بررسی طیف گراف ها، ابزاری جهت بررسی گراف ها از دیدگاه جبری است. گراف های ds گراف هایی هستند که هیچ گراف غیر یکریخت دارای طیف ماتریس مجاورت یکسان با آنها نباشد. در این پایان نامه به بررسی خانواده گراف های و پرداخته و تحقیق می کنیم که آیا این گراف ها ds هستند یا خیر. در ضمن طیف ماتریس لاپلاسین گراف ها را تعریف و یکتایی گراف ها را تحت طیف ماتریس لاپلاسین بررسی می کنیم و نشان می دهیم که گراف و چه موقع تحت طیف ماتریس لاپلاسین به طور یکتا مشخص می شوند. مقالات مورد بررسی در این پایان نامه شامل مقالاتی می باشند که به بررسی ویژگی های طیفی گراف های مربعی [spectral characterization of some cubic graph, 2012] و گراف هایی که با طیف شان مشخص می شوند [some graphs determined by their spectra, xiaoling zhang, heping zhang, 2009] می پردازند.

منابع مشابه

اینله ها و انله های چینی که با رزین به دندان باند میشوند

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA Currently, the application and use of porcelain inlays and onlays for anterior and posterior teeth that are made in laboratory is increasing. Present article is aimed to evaluate 1. Advantages of porcelain include their aesthetic, strength, low chair-side, biocompatibility and do not depending on metals...

متن کامل

کدامین گراف ها توسط طیفشان مشخص می شوند؟

تقریبا برای همه ی گراف ها به سوالی که در عنوان پایان نامه بیان شده است پاسخ می دهیم که هنوز نمی دانیم. در این جا ما حالت هایی را بررسی می کنیم که برای آن ها پاسخی وجود داارد. نه تنها این حالت ها را برای ماتریس مجاورت در نظر می گیریم بلکه حالت ها را برای ماتریس های دیگر از جمله ماتریس لاپلاسین در نظر می گیریم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023